پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- نماینده مردم تالش ،ماسال و رضوان شهر در مجلس شورای اسلامی در پی انتصاب نماینده اسبق مردم رودسر و املش در خانه ملت به عنوان استاندار جدید استان گیلان موضع گیری کرد و آن را به فال نیک گرفت.

حسن محمد یاری در گفتگو با کاشف اسرار از انتصاب  اسدالله عباسی دارای سابقه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نیز نماینده اسبق مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و از چهره های سیاسی و دارای تجربه بالا و بومی به عنوان استاندار گیلان استقبال کرد.

وی با ابراز خرسندی از این که وزارت کشور و هیات وزیران به خواسته به حق شهروندان و مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهره ای توان مند و بومی برای تصدی پست استانداری توجه کرد ، متذکر شد : منویات مجمع نمایندگان استان در خانه ملت مبنی بر تاکید برای انتخاب استاندار بومی محقق شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،اعتقاد دارد : تعامل وزارت کشور با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برای انتخاب استاندار بومی،نوید بخش همراهی برای حل مشکل استان و هم استانی است.

 محمد یاری با بیان این که شاخص مجمع نمایندگان گیلان انتخاب استاندار بومی بود، درباره دلیل حمایت خودش در ابتدا از  رییس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و سپس نماینده اسبق مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، معتقد است :  محمد دوستار  و اسدالله عباسی از چهره های بومی و مدیران با تجربه محسوب می شوند .

وی دارا بودن سوابق نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و وزارت  اسدالله عباسی  را بیشتر از سوابق کاری  محمد دوستار دانست و اضافه کرد : گیلان دارای چهره های توان مند مدیریتی می باشد و باید از هم استانی ها برای استفاده در پست های مدیریتی استفاده کرد.

این مقام درباره دلیل عدم حمایت آخرین استاندار دولت تدبیر و امید در گیلان از سوی مجمع نمایندگان استان در خانه ملت جهت ادامه این پست سیاسی ، تصریح کرد : ارسلان زارع جزو گزینه های دولت سیزدهم جهت تصدی پست استانداری نبود و معمولا دولت ها عوض می شوند 99 درصد نمایندگان عالی دولت در استان ها تغییر می یابند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان