شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]
با رای اکثریت اعضای شورای شهر بندر کیاشهر

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ چاپ

گیلان امروز -  با رای اکثریت اعضای شورای شهر بندر کیاشهر مرتضی عاطفی که مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت را عهده دار است به عنوان شهردار بندر کیاشهر انتخاب شد.

اعضای شورای شهر بندر کیاشهر در جلسه فوق العاده یکشنبه ۲۴ مرداد ماه مرتضی عاطفی را به عنوان شهردار این شهر بندری انتخاب کردند.
بندر کیاشهر از شهر های ساحلی جذاب و دیدنی گیلان با داشتن پارک ملی بوجاق ، نزدیکی به رودخانه سفیدرود ، پل گردشگری چوبی و برخورداری از تالاب بسیار زیبا ترکیبی بسیار زیبا از دریا ، جنگل و تالاب را به خود اختصاص داده است .
این شهر یکی از شهرهای ساحلی گیلان و دارای ظرفیت بالا برای سرمایه گذری در حوزه گردشگری است ، کیاشهر با فاصله ۱۷ کیلومتر از آستانه اشرفیه و ۵۰ کیلومتر تا رشت از شرق نزدیک به چمخاله ، غرب به زیباکنار و از جنوب با آستانه و لاهیجان همسایه است.
اعضای شورای ششم شهر بندر کیاشهر که ریاست این شورا بر عهده حاتم پور باقری است و وی در دور قبلی نیز عضویت در شورای پنجم را عهده دار بوده است و از اعضای موثر و پر کار شورای شهر قبلی و فعلی شهر کیاشهر از او نام برده می شود، با یک انتخاب درست توانستند یکی از مدیران کار آمد شهرداری رشت را برای کرسی شهرداری کیاشهر انتخاب کنند.
مرتضی عاطفی که اکنون مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت را عهده دار است در سوابق اجرایی ، شهردار منطقه دو رشت ، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت ، مدیر عامل پسماند و سازمان مشاغل شهرداری و همچنین مدیر روابط عمومی استانداری گیلان دیده می شود . او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است .
عاطفی بعد از تایید ‌ حکم استاندار گیلان شانزدهمین شهردار کیاشهر در طی چهار دهه اخیر خواهد بود. او در مسئولیت های گذشته همواره بر اصول کارهای جمعی معتقد بوده و در تمامی کرسی هایی که عنوان داشته است همواره منشا اقدامات ماندگار و موثر بوده است ، او برای کیاشهر هم می تواند به عنوان یک مدیر شهری برنامه محور و این شهر را در مسیر توسعه هدایت کند . باید منتظر ماند تا پس از امضای حکم او توسط استاندار عاطفی با اعضای شورای این شهر چه اهداف و برنامه های را برای توسعه این شهر رقم خواهد زد.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : عاطفی

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان