جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

بخش ورزش- کریم باقری در دو راهی تیم ملی و پرسپولیس قرار گرفته است.

همان طور که در جریان هستید در شرایطی که قرارداد یحیی گل محمدی و دیگر دستیارانش آذر ماه سال ۹۹ به مدت دو فصل و تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید شد اما با توجه به این که باقری با پرسپولیس قرارداد داشت، قراردادش در آن مقطع تمدید نشد و قرارداد او پس از پایان لیگ بیستم با پرسپولیس به اتمام رسید. از این رو در حال حاضر آقا کریم با پرسپولیس قرارداد نداشته و مربی آزاد محسوب می شود.

در این میان باشگاه پرسپولیس از او خواسته با حضور در باشگاه قراردادش را تمدید کند اما هنوز بین طرفین توافق نهایی صورت نگرفته است. خبرهای دریافتی حاکی از آن است کریم باقری در انتظار نظر نهایی یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد است. همان طور که در جریان هستید باقری از زمان حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس می نشست و زمانی که یحیی به پرسپولیس آمد هنوز با پرسپولیس قرارداد داشت. از این رو برای تمدید قرارداد دوست دارد گل محمدی نظر قطعی و نهایی خود را در این مورد به باشگاه اعلام کند.

در صورتی که باقری از هر نظر با گل محمدی و باشگاه به توافق نرسد، او قطعا به عنوان دستیار اسکوچیچ و مدیر تیم ملی فوتبال به کار خود ادامه خواهد داد. گفتنی است برای قطعی شدن همکاری باقری با تیم ملی او باید از کادرفنی پرسپولیس خارج شود تا مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای مربیان ملی نقض نشود.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان