جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد گیلان گفت: ۳۰ کتابفروشی در این استان از طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ استقبال کردند.

به گزارش خبرنگاران جوان، حسین ابراهیمیان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با اجرای طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ و برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور به صورت مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

او افزود: بر اساس این طرح، کتابفروشی‌های دارای شرایط لازم پس از ثبت نام می‌توانند کتاب‌های مطابق با موازین تعیین شده را به خریداران عرضه و از یارانه کتاب برخوردار شوند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد گیلان با بیان اینکه ۳۰ کتابفروشی در استان گیلان از طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ استقبال کرده اند، اظهار داشت: میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها ۲۰ درصد و زمان پایان طرح تابستانه کتاب ۱۵ مرداد ماه است.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۳ میلیون ریال است، ادامه داد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند، اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نیستند.

او تصریح کرد: ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود و کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان