جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

گیلان امروز- رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در دور تازه سفر کاری خود به فدراسیون روسیه و دیدار با مسئولان دولتی و بخش خصوصی این کشور ، با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه دیدار کرد.

بنا به گزارش روابط عمومی و امور اتاق مشترک ایران و روسیه ، هادی تیز هوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با آقای مهدی آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه ملاقات نمودند.
این گزارش می افزاید ؛در این نشست که معاون کنسولی و معاون اقتصادی سرکنسولگری کشورمان در آستراخان نیز حضور داشتند در ابتدا آقای تیزهوش گزارشی از سفر به ولگاگراد را ارایه نمودند.
آقای آکوچکیان سرکنسول کشورمان در آستراخان روسیه ، نیز ضمن تشریح فعالیت سرکنسولگری ایران در آستراخان اظهار کردند: این سرکنسولگری نه تنها به استان آستراخان، بلکه به سایر استان‌های جنوبی روسیه خدمات مختلف بویژه خدمات کنسولی ارائه می‌دهد.
در این جلسه که قرار شد هماهنگی‌های لازم برای ملاقات آقای تیزهوش با مدیر گمرک آستراخان در خصوص رفع مشکلات مربوط فرم‌های A و Ct3 به عمل آمد، طرفین تاکید کردند:
در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، فعالیت بیشتری در خصوص توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و روسیه انجام گیرد.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : روسیه

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان