سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش- درحالی که قرار بود مطالبات محمود فکری و کادرفنی سابق تیم استقلال اواخر اردیبهشت ماه گذشته پرداخت شود اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

از آنجایی که باشگاه استقلال درگیر پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین این تیم و همچنین پرداخت بدهی‌های معوقه بازیکنان و کادر فنی فعلی این تیم است این باشگاه هنوز نتوانسته است مطالبات فکری و دستیارانش را پرداخت کند. احمد مددی و حمیدرضا آصفی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با محمود فکری تماس گرفته و از او خواستند فرصت بیشتری به این باشگاه برای پرداخت طلب های گذشته بدهد که ظاهرا فکری  با این درخواست موافق کرده است. ظاهرا باشگاه استقلال تصمیم دارد پیش از ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات رقم بدهی این مربی ایتالیایی را تهیه کند.

پیش از این فکری و دستیارانش هنگام جدایی از استقلال با مدیرعامل این باشگاه توافق کردند که قرارداد خود را با این باشگاه به صورت دوستانه فسخ کنند و باشگاه استقلال هم مطالبات آنها را در مدتی کوتاه پرداخت کند اما پرونده استراماچونی و مشکلات جاری باشگاه استقلال مانع از این اتفاق شده است. پیش از این فکری یک بار دیگر هم برای مطالبات خود به باشگاه استقلال مراجعه و با مدیریت این باشگاه برای پرداخت مطالباتش با آنها صحبت کرده بود.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان