سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش اقتصاد- رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران با اشاره به گرانی مواد اولیه مانند برنج، گوشت و روغن گفت: گرانی‌ها موجب ریزش مشتریان شده است، لذا با کاهش درآمد توان پرداخت مالیات را نداریم.

علی اصغر میرابراهیمی در گفت‌وگو با فارس، گفت: پس از اتمام تعطیلی‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا و بازگشایی واحدهای صنفی رستوران‌ ها در آخرین روزهای اردیبهشت، بیش از  یک ماه از آغاز فعالیت واحدهای صنفی می‌گذرد، اما علیرغم بازگشایی واحدهای صنفی  تعداد مشتریان به علت گرانی ریزش کرده است.

وی با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی و به عبارتی مواد اولیه تولید انواع غذاها از جمله مرغ، گوشت، برنج و روغن گران است، گفت: براین اساس قیمت تمام شده محصول تولیدی رستوران‌ها نیز افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران با اشاره به تعطیلی یک ساله این صنف بعد از کرونا از اسفند 98 تا اواخر سال 99، گفت: طی یک و نیم سالی که کشور درگیر ویروس کرونا شده است، رستوران ها و سلف سرویس ها برای فعالیت صنفی دچار محدودیت فراوانی بودند، بطوری که این واحدها اغلب اجازه فعالیت صنفی نداشتند، لذا تعداد زیادی از واحدهای صنفی به دلیل ضرر و زیان‌های شدید مالی دچار ورشکستگی شدند.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان