سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

 

گیلان امروز- رئیس سازرمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تأکید کرد: دستگاه های خدماتی برای تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت همکاری لازم را داشته باشند.

کیوان محمدی ظهر شنبه از روند اجرای پروژه کتابخانه های مرکزی رشت بازدید و اظهار کرد: تمام امکانات زیرساختی این پروژه تا زمان بهره برداری نهایی، از مسئولین ادارات آب، گاز و برق خواست تا همکاری‌های لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت به عنوان پروژه‌ای فرهنگی و تأمین کننده نیازهای اطلاعاتی اقشار مختلف مردم، افزود: این پروژه زمینه استفاده از تجهیزات مناسب و روزآمد برای دوستداران کتاب و کتابخوانی فراهم می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و شهردار منطقه خواست تا با همکاری‌های دوجانبه نسبت به رفع موانع شهری در مسیر ایجاد انشعابات آب، گاز و برق پروژه تلاش کنند.

وی ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌ها این کتابخانه در موعد مقرر به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان بهره بردار پروژه تحویل داده شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز در این بازدید بار دیگر بر اهمیت کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی در گیلان تاکید کرد و رفع نیازمندی‌های این کتابخانه برای بهره برداری مناسب و بدون دغدغه عموم مردم از این ظرفیت مهم را وظیفه‌ای بر دوش یکایک دست اندرکاران آن برشمرد.

گفتنی است؛ کتابخانه مرکزی رشت هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده تحویل به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان جهت تجهیز و انجام مراحل تأمین منابع کتابخانه ای است و بنا به تاکید مسئولین استان زمان تحویل این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی به عنوان مجری به بهره بردار آن نیمه تیرماه سال جاری اعلام شده است.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان