سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده مردم گیلان در انتخابات گفت: مردم با مشارکت خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

ارسلان زارع‌ در نشست ستاد انتخابات گیلان اظهار داشت: از همان ساعات اولیه رای‌گیری، همه عوامل انتظامی و برگزارکننده انتخابات در شعب اخذ رای در روستا و شهر مستقر شدند و کار رای‌گیری آغاز شد و روند اخذ آرا براساس گزارش فرمانداران خوب بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برگزاری انتخابات در فضایی امن، سالم، قانونمند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدا در دستور کار بود تصریح کرد: تعداد تعرفه‌ها هم بیش از همه واجدان شرایط در انتخابات پیش‌بینی کردیم و تعرفه‌ها به نحو شایسته در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن قدردانی از حضور حماسه‌ساز مردم و بینش خوب مردم گیلان خاطرنشان کرد: دشمنان با سیاه‌نمایی و توطئه‌های مختلف همواره تلاش می‌کردند که مردم در انتخابات مشارکت حداقلی داشته باشند اما‌ مردم با مشارکت خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر قرار داده و رعایت کردند ابراز داشت: عوامل مستقر در شعب اخذ رای، مردم، بازرسان، عوامل انتظامی و دیگر نیروهای دست‌اندرکار به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز داشت: از این رویداد می‌توان به عنوان شرکت در جشن ملی یاد کنیم و این مایه خرسندی و شادمانی همه ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب و مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

 

امام جمعه رشت: حضور پر‌قدرت مردم در انتخابات بر عزت ایران اسلامی افزود

امام جمعه رشت گفت: مردم حماسه آفرین ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و پرقدرت خود نقشه‌های دشمنان را نابود کردند و بر عزت ایران افزودند.

آیت‌ا... رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام‌ خمینی(ره) رشت خاطرنشان کرد: از کاندیداها می‌خواهیم که صبور و شکیبا باشند، تحمل کنند و یادشان باشد که اگر امروز بردباری نداشته باشند نمی‌توانند مسئولیت خود را به درستی در کشور، شهر یا روستا اجرا کنند.

فلاحتی با اشاره به مطالب سودمند رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: رهبر انقلاب به نکات کلیدی اشاره کردند که از جمله آن‌‌ها می‌توان "برنده انتخابات مردم هستند، منتخب مردم موفقیت خود را از خدا بداند، طرفداران کاندیدایی که رأی نیاورده احساس خسارت نکرده و از فتنه‌انگیزی اجتناب کنند، همه با هم مهربان باشیم و رئیس جمهور منتخب خود را رئیس جمهور مردم بداند" را ذکر کرد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید موافقان و مخالفان خود را به یک چشم نگاه کند همچنین باید مدیران ناصالح را از سر کار بر دارد و افراد صالح را جایگزین کند، با فساد اداری و اقتصادی مبارزه کند، درصدد رفع مشکل اشتغال جوانان برآید و به افزایش بی حد و مرز  قیمت‌ها توجه کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بزرگ جوانان کشور مشکل اشتغال و مسکن است تصریح کرد: در کشوری که همه امکانات وجود دارد، جوان نباید مشکل خانه داشته باشد لذا رئیس جمهور منتخب مردم باید با تدبیر، آینده‌نگری و مدیریت درست کاری کند که مشکل مسکن جوانان ایران حل شود و بانک‌ها را سامان‌دهی کند تا از حالت بنگاه‌ داری خارج‌ شوند.

امام جمعه رشت ضمن تشکر از حضور پرشور مردم از همان ساعات نخستین اخذ رأی تصریح کرد: مردم حماسه آفرین ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و پرقدرت خود به عزت ایران و عزت خودشان افزودند و قلب رهبر انقلاب و امام زمان (عج) را شاد کردند و نقشه‌های دشمنان را نابود کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اشاره به اقتدارآفرینی ملت ایران در ساعات اولیه انتخابات گفت: با وجود هجمه‌ دشمن، مردم خلاف تمایلات دشمنان عمل کردند.

سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات کشور از چند روز اخیر مشخص بود و مردم انتظار امروز را می‌کشیدند؛ مردم گیلان نیز با شور و اشتیاق منتظر ورود به لحظه انتخابات بودند و امروز با بصیرت انقلابی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه مردم گیلان صحنه باشکوهی را از خود به نمایش گذاشتند افزود: استان گیلان همواره پیشتاز حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بودند و امروز نیز شاهد این صحنه‌های باشکوه و حضور مردم در مراکز اخذ رأی بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: یکی از دلایل حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی خباثت‌های دشمنان است که تلاش کردند تا مردم از شرکت در انتخابات دوری کنند و هجمه‌های وسیع تبلیغاتی را از مدت‌ها پیش با انواع حیله‌ها آغاز کردند.

آقازاده بیان کرد: یکی از محاسن مردم کشور اسلامی ما این است که هرگاه دشمن اصرار بر انجام کاری دارد که به نفع خودش است مردم عکس‌العمل نشان داده و آن کار را به ضرر دشمن تمام می‌کنند لذا در این انتخابات نیز عکس تمایلات و منافع دشمن عمل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بیش‌از نیمی از زمان انتخابات باقی‌مانده و تاکنون شاهد حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی در سراسر کشور بودیم و باقی‌مانده این زمان نیز لحظات بسیار مهمی است.

وی گفت: مردم می‌توانند با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام اسلامی و وحدت ملی را نشان دهند؛ حضور مردم و امید آن‌ها برای حضور در عرصه‌های تعیین سرنوشت کشور چشم‌انداز روشن و امیدبخش توسعه کشور را نمایان می‌سازد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ان‌شاالله با حضور پرشکوه مردم مسئولان آینده بتوانند برخی از نگرانی و نارسایی‌هایی که وجود دارد را حل کرده و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان