جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- شهردار رشت در سلسله جلسات خود در تهران با وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور در مورد تعیین تکلیف پارک مفاخر رشت، اخذ ۳ هزار تن قیر از اعتبارات سال ۱۴۰۰ بازآفرینی و مواردی از این دست دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا ،سید محمد احمدی در ادامه سلسله جلسات خود در تهران با مسئولان کشوری جهت رایزنی برای حل مشکلات شهری با وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار رشت در جلسه‌ای که با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی داشت در خصوص پارک مفاخر رشت، ضرورت استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۱۱ لایحه خرید و تملک و اراضی برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی مصوب سال ۵۸ رایزنی‌هایی را انجام داد.

پس از پیگیری‌های اکید شهردار رشت وزیر جهاد کشاورزی به مسعود منصور رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای تعیین تکلیف پارک مفاخر رشت دستورات لازم را صادر و مراتب آن را ابلاغ کرد.

سید محمد احمدی شهردار رشت در ادامه پیگیری‌های خود امروز جلسه‌ای نیز با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور داشت.

در این جلسه شهردار رشت از داریوش امانی ریس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور درخواست کرد قیر مورد نیاز برای آسفالت جاده‌های شریانی منتهی به شهر رشت اختصاص یابد که وی دستورات لازم جهت تحقق این مهم را صادر کرد.

شهردار رشت همچنین با معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد اخذ ۳ هزار تن قیر از اعتبارات سال ۱۴۰۰ طرح‌های بازآفرینی و لزوم تسریع در پرداخت اعتبارات مصوب شده بازآفرینی گفت‌وگو کرد که در نتیجه این امر دستور آن از سوی آقای عبوری معاون وزیر راه صادر شد.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان