جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری پنج نفر از عاملان درگیری در منطقه جماران شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه ‌افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و ‌سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

وی گفت: در پی درگیری و قمه‌کشی افرادی با سرنشینان یک خودرو عبوری که منجر به مصدومیت ۲ نفر و تخریب این وسیله نقلیه و اخلال در نظم عمومی در منطقه جماران شهرستان رشت شد، ماموران پلیس امنیت عمومی استان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور دستگیری آنها صادر شد، تصریح کرد: پلیس با تلاش‌های صورت گرفته، ۵ متهم این پرونده را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان ۳۷، ۳۸،۴۰، ۴۲ و ۵۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: علت این درگیری اختلافات شخصی بوده است.

سرهنگ حسن‌پور افزود: یکی از متهمان دارای سابقه قتل بوده که چندی پیش با رضایت اولیاء دم آزاد شد و سایر متهمان نیز دارای سوابق کیفری متعدد هستند.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان