جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

ام البنین فتوحی

اینجا روستانیست (که روستاهم اینگونه نیست) اینجا در دل شهر رشت است ، محله ای که در بلوار خرمشهر قرار دارد اما وضعیتش کم از خرمشهر جنگ زده ندارد.

شانزده متری لاله ، نام این مجتمع است که از  8 بلوک 6 واحدی و 4 واحدی تشکیل شده است که در وضعیت نامناسبی از لحاظ استحکام بنا قرار دارند.

یکی از اهالی این متجمع که به نمایندگی از کل اهالی پیگیر رفع مشکل محله است در تماس تلفنی که با بنده به عنوان رسانه گرفتند شرح ماجرا و درخواست اهالی را عنوان کردند این شهروند اعلام کرد که اهالی بارها برای رفع مشکل خود به شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه های مرتبط مراجعه کردند اما تاکنون به خواسته هایشان  ترتیب اثر داده نشده و همچنان در وضعیت اسفناک قرار دارند. تنها درخواست این اهالی این است که در محله آنها لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی صورت پذیرد تا این آبها به داخل خانه هایشان نفوذ نکند. در این محله فقط یک ماه سال آب نیست و در بقیه سالها شاهد آب فراوان در دور تا دور مجتمعشان قرار دارد یعنی آب به صورت کمربندی این محله را احاطه کرده و سبب فرسایش پایه های آپارتمان ها و سازه های موجود شده است به گونه ای که  حتی آب به داخل  آسانسور نفوذ کرده است.
این مردم وقتی کارشان بعد از پیگیری دوساله به جایی نرسید با رسانه ها تماس گرفتند تا شاید صدایشان به گوش مسئولین برسد.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : رشت

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان