شنبه, 22 اردیبهشت 1403
شنبه, 22 اردیبهشت 1403
Saturday, 11 May 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۵۰۲ ]

 

 

 

گیلان امروز- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: بیش از ۴۵ هزار میلیارد و ۹۳۹ میلیارد ریال پارسال به واجدین شرایط در استان وام ازدواج پرداخت شد.

فیروز عزت دوست در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر این اساس پارسال۲۶ هزار و ۷۶۳ واجد شرایط در استان گیلان در صف دریافت وام ازدواج بودند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۲۴ مورد موفق به اخذ دریافت وام ازدواج شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این آمار ۸۵.۲۸ درصد از زوجین واجدین شرایط گیلانی از وام ازدواج استفاده کرده و سه هزار و ۹۳۹ نفر نیز در صف دریافت وام هستند که پرداخت وام به این تعداد نیز روزانه انجام می شود.

وی اضافه کرد: فقط اسفند ماه قبل در مجموع ۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال به یک هزار و ۳۱۷ واجد شرایط در استان، وام ازدواج پرداخت شد که امید است با تعامل بانکهای عامل روند اعطای وام شتاب بیشتری گیرد تا همه افراد بتوانند در اسرع وقت از این امکان بهره مند شوند.

عزت‌دوست خاطرنشان کرد: به طور حتم پرداخت این وام به دلیل اینکه می‌تواند تامین کننده بخشی از هزینه‌های زوجین برای شروع زندگی مشترک باشد و بسیاری از دغدغه های خانواده و جوانان را مرتفع می کند، باید مورد اهتمام بانک های استان قرار گیرد تا به موقع به درخواست کنندگان پرداخت شود.

وی عنوان کرد: این وام می‌تواند یک پشتیبانی مالی برای جوانان باشد که زندگی خود را با حداقل‌ها شروع کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان