دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
Monday, 29 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۶ ]

 

 

گیلان امروز- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۳۷.۶ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل در این استان خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی در گفت و گو با ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در سال گذشته را ۹۴ هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۹۲.۸ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز معادل ۳۷.۶ درصد رشد را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در سال گذشته به ۸۶ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به قانون بودجه سال گذشته معادل ۸۷.۹ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز معادل ۳۵.۶ درصد رشد داشته است.

هاشمی بیان کرد: همچنین در سال گذشته هشت میلیارد و ۲۷۷ میلیارد ریال نیز از محل سایر درآمدها در مازندران وصول شد که این میزان نیز نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۲۲۳.۵ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز ۶۲.۶ درصد رشد داشته است.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان