سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
Tuesday, 30 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۶ ]

 

گیلان امروز- استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تقویت هرآنچه که موجب امیدواری بیشتر جامعه شود، گفت: جوانان نیازمند محیطی پرنشاط و سازنده هستند تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

رسلان زارع در جلسه مشترک ستاد ساماندهی جوانان و شورای ورزش همگانی استان ایجاد اشتغال برای جوانان را امری مهم دانست و گفت: بهترین راه اشتغال، اقتصاد دانش بنیان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای نجات اقتصاد چاره‌ای جز حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال نداریم افزود: هزینه کردن در حوزه دیجیتال سرمایه‌گذاری هدفمند است و هرگونه هزینه‌ای در حوزه دیجیتال از جمله اقتصاد، در کوتاه‌ترین زمان جبران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم و اطمینان داشته باشیم که از این اعتماد ضرر نخواهیم کرد اظهارداشت: پایان دوره تحصیلی باید توأم با مهارت در یک رشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان امید در جوانان را هدف گرفته اند اذعان داشت: دشمنان کشور، امید در خانواده‌ها و جوانان را هدف گرفته‌اند تا همه افتخارات کشور را تضعیف کرده و نادیده انگارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامت روح و جسم اظهارکرد: حضور در میدان‌های ورزشی بین‌المللی و افتخارآفرینی و دریافت مدال‌های ورزشی در دولت تدبیر و امید افزایش یافت و ورزشکاران استان گیلان نیز در این موفقیت نقش بسزایی ایفا کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه ورزش بانوان نشان می‌دهد تبلیغاتی که علیه ایران اسلامی در طول سال‌های گذشته انجام شده؛ تبلیغاتی ناروا، ناصحیح و نادرست بوده است تصریح کرد: دین اسلام صحنه فعالیت اجتماعی را در چارچوب اخلاق اسلامی برای همه آماده کرده و بانوان ما در علم، دانش، فعالیت های سیاسی و اجتماعی می‌توانند حضور فعال داشته باشند و با عفت و حجاب اسلامی در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت کرده و پرچمدار هستند و قهرمان می‌شوند و این برای ما بسی افتخار است.

زارع با تاکید بر تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی گفت: جوانان نیازمند محیطی پرنشاط و سازنده هستند تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان