پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403
Thursday, 18 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

گیلان امروز- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کارگران با دریافت حداقل حقوق در معیشت خود با مشکل مواجه هستند گفت: بی توجهی و غفلت بعضی مدیران موجب گرانی در جامعه شده است.

آیت ا... رسول فلاحتی در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری استان با تاکید بر توجه به دغدغه‌های جامعه کارگری اظهارداشت: مسئولان نباید به جامعه کارگری وعده بی‌جا دهند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخش اعظم زندگی مردم در گرو تلاش‌های جامعه کارگری است افزود: متاسفانه آنگونه که باید حق کارگر ادا نشده است.

وی با اشاره به اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان به‌منظور همسان سازی حقوق بازنشستگان به تامین اجتماعی، این مصوبه را در راستای حمایت از کارگران و مطالبات جامعه کارگری دانست.

فلاحتی با اشاره به گرانی‌‌های موجود در جامعه که از معضلات ویژه قشر کم‌درآمد است، بی‌توجهی و غفلت بعضی مدیران را سبب ایجاد گرانی در جامعه دانست و تصریح کرد: کارگران با دریافت حداقل حقوق در معیشت خود با مشکل مواجه هستند.

وی تبعیض در همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را غیر قابل قبول خواند و با بیان اینکه رعایت عدالت در همسان سازی حقوق بازنشستگان حائز اهمیت است گفت: منزلت جامعه کارگری در تمام عرصه ها باید حفظ شود.

امام جمعه رشت با تصریح اینکه مدیرانی که می‌خواهند برای جامعه کارگری تصمیم بگیرند باید از تشکل‌های کارگری نظرخواهی کنند. اذعان کرد: تشکل‌های کارگری زبان گویای جامعه کارگری هستند و از همه مسئولان استان می‌خواهم در برنامه‌ریزی‌ها از تشکل‌های کارگری کمک کنند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه زدوبندهای سیاسی در نظام مدیریتی شایسته سالار جایگاهی ندارد تاکید کرد: نظام اسلامی خود را مدیون تلاش کارگران می داند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان