جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

 

 

 

گیلان امروز- شهردار رشت اعلام کرد: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در ایام پایان سال  با اولویت پرداخت حقوق کارگران رفت و روب ،فضای سبز و نیروهای خدماتی و حجمی صورت می پذیرد.

سید محمد احمدی در گفتگو با گیل خبر با اشاره به تلاش شهرداری برای پرداخت کامل وبه موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری در سال جاری و قبلا. عید نوروز خاطرنشان کرد: شهرداری رشت با توجه به وضعیت کرونایی و اوضاع معیشتی جامعه، پرداخت حقوق پرسنل خود را در اولویت خود گذاشته است.

وی افزود: امسال با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، اولویت پرداخت حقوق به کارگران رفت و روب ،نیروهای فضای سبزو خدماتی و حجمی  شهرداری می باشد و بعد از آن، حقوق کارمندان شهرداری صورت می پذیرد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: کارگران شهرداری در سازمان‌های پسماند، فضای سبز و مراکز دیگر  در سرما و گرما به صورت شبانه روزی برای نظافت و پاکیزگی شهر و ارایه خدمات شهری تلاش دارند و  با چنین شرایطی شایسته نیست با مسائل و مشکلات همراه باشند و تمام تلاش شهرداری هم این است که همه کارکنان شهرداری با امید و روحیه بهتر کارهای خود را به نحو احسن انجام دهند.

سید محمد احمدی در ادامه گفت: البته این اولویت پرداخت به معنای این نیست که حقوق دیگر کارکنان شهرداری پرداخت نمی شود. شهرداری رشت خانواده بزرگی است که ما سعی داریم بر اساس عدالت کاری انجام دهیم که همه رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد: ما همیشه شرمنده پرسنل شهرداری هستیم که زحمت فراوانی در طول سال انجام داده و در خط مقدم مدیریت اجرایی شهر هستند و فشارهای زیادی را متحمل می شوند که جا دارد صمیمانه از آن ها تشکر کنم.

سید محمد احمدی با اشاره به آمادگی شهرداری رشت برای شروع سال نو گفت:  هرچند امسال نیز به مانند سال گذشته شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم، ولی با تلاش پرسنل شهرداری  محیط شهری را  برای استقبال از سال جدید به نحو مطلوبی آماده سازی خواهیم کرد.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان