پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش اجتماعی- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که درپی اختلافات شخصی دوستش را در محله خلیج فارس تهران به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: چهارشنبه هفدهم اسفندماه سال گذشته بود که مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد. با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. آنان در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قلب هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مقتول توسط سه نفر از دوستانش با یک خودروی پراید به بیمارستان منتقل شده است، اظهارکرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری در محله خلیج فارس تهران از سوی فرد ناشناسی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس نزاع به بیمارستان منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت سه نفر از دوستان مقتول را شناسایی کردند و با روش‌های علمی متوجه شدند که یک نفر از آنها این جنایت هولناک را مرتکب شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: یکی از متهمان در جریان تحقیقات به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی که از گذشته در زندان شکل گرفته بود، اعتراف و عنوان کرد با یک ضربه قمه او را در جریان نزاع به قتل رسانده است.

ولیپور گودرزی در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان