سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
Tuesday, 23 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از وضعیت تغییر کاربری ها گفت: دستگاه قضا در تغییر کاربری‌ها ملاحظه کسی را نخواهد کرد و با افراد متخلف به طور جدی برخورد می کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی در جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه قضائی شهرستان رودسر اظهار کرد: بزرگترین مسئولیت و مأموریت هر انسانی مأموریت تبلیغی است.

وی گفت: عموم مردم خواهان حفظ نظام هستند اما برخی خواص با جریان برانداز هم صدا شدند.

رئیس کل دادگستری گیلان ادامه داد: داشته‌های ما در این نظام بسیار زیاد است و کارهای زیادی صورت گرفته اما به اندازه داشته‌های خود نتوانسته ایم فضایی را ایجاد کنیم که آن داشته‌ها را انعکاس دهیم.

وی به عفو گسترده رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: این رفتار نشان دهنده همان سیره و رفتار مهربانانه نبوی است و پیامبر اسلام علاوه بر آنکه می‌بخشید برای امت استغفار هم می‌کرد.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا فرزندان ما را از محیط گرم خانواده جدا و خشم و خشونت را ترویج کند، اضافه کرد: دشمنان در صدد هستند وحدت و انسجام ملی ما را خدشه دار کرده و خودشان نیز برای دشمنی کردن علیه کشور اسلامی ایران متحد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از تغییر کاربری غیر مجاز و ساخت ویلاهای مجلل گفت: دستگاه قضائی با اینگونه افراد برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان