پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- استاندار گیلان از شناسایی ۲۰۰ نقطه خطر آفرین در سواحل این استان خبر داد.

اسداله عباسی در دیدار با بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به حضور میلیونی مسافرین در گیلان در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز و فصل تابستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات شاهد حضور میلبون‌ها مسافر در این استان هستیم از این رو باید نگاه برای دادم امکانات امداد و نجات به این استان خاص و ویژه باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اعطای امکانات امداد و نجات و لجستیکی به گیلان در عرصه‌های مختلف، افزود: در طول سال همواره در گیلان شاهد بروز حوادث طبیعی و تصادفات راهنمایی و رانندگی هستیم و باید امکانات لجستیکی امداد و نجات به این استان به خوبی اعطا شود.

استاندار گیلان از شناسایی ۲۰۰ نقطه خطر آفرین در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: ۲۰۰ نقطه خطر آفرین در سواحل استان وجود دارد که باید از شنا در این مناطق جلوگیری شود، از این رو نقش رسانه در شناسایی و معرفی این نقاط بسیار موثر است.

عباسی  اولویت‌ هلال احمر در بحث امداد و نجات را استان‌های شمالی دانست و تصریح کرد:

اولویت در بحث امداد و نجات باید استان‌های شمالی به ویژه گیلان و مازندران باشد،  لیکن انتظار داریم پایگاه‌های ثابت امداد و نجات در این استان احداث شود تا کمی از خسارات احتمالی وارد شده به این کاسته شود.

وی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه میان سازمان امداد و نجات، استانداری گیلان و مجمع خیرین، نقش مهمی در اعطا کمک به این استان در حوزه امداد و نجات دارد، گفت: خیرین نقش مهمی در توسعه گیلان و کشورهای در حوزه‌های مختلف دارند و امضای تفاهم نامه میان سازمان امداد و نجات، مجمع خیرین و استانداری گیلان در افزایش امکانات لجستیکی بسیار مهم است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان