پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403
Thursday, 18 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

 

گیلان امروز- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به تصویب قیمت جدید فروش مرغ در استان با نرخ ۷۳ هزار تومان از دیروز "چهارشنبه" نظارت بر بازار این محصول در استان تشدید شد.

قاسم جوادزاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نظارت بر بازار مرغ همیشه بوده اما به دلیل تصویب قیمت جدید فروش مرغ و ضرورت جدی رعایت قیمت مصوب برای جلوگیری از هر گونه گران‌فروشی از امروز چهارشنبه نظارت ها در سراسر گیلان تشدید شد.

وی با اشاره به قیمت مصوب ۷۳ هزار تومانی فروش مرغ در گیلان اضافه کرد: با تامین و توزیع مرغ در استان سعی شد تا قیمت در این سطح نگه داشته شود اگر چه عده‌ای ممکن است از این نرخ عدول کنند اما با گران‌فروشان برخورد تعزیراتی می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گیلان خاطر نشان کرد: طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار و ۹۹ مورد بازرسی در سطح مرغداری‌ها و مرغ فروشی‌های استان انجام شد که ۱۸۹ نفر از آنان تخلف‌ گران فروشی داشتند.

جوادزاده خاطر نشان کرد: بازرسان جهادکشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف با محوریت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در نظارت و بازرسی بر بازار مرغ حضور دارند و در صورت مشاهده یا گزارش فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب، متخلفان را جریمه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در رشت مرکز گیلان حداقل هشت اکیپ و در شهرستان‌های استان نیز سه تا چهار اکیپ نظارت بر بازار مرغ فعال هستند، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده گران فروشی مرغ "بالاتر از نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان" می‌توانند با شماره ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گیرند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گیلان بیان کرد: کمبود و مشکلی به لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد گاهی ممکن است بنا به دلایلی به تعویق بیفتد اما جای هیچ نگرانی نیست.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان