جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
Friday, 26 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

با موافقت فرمانده انتظامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، تعداد ۹۰ واحد صنفی متخلف، فک پلمب شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، فرمانده انتظامی استان گیلان با پیشنهاد اداره نظارت بر اماکن عمومی مبنی بر فک پلمب تعداد ۹۰ واحد صنفی متخلف، موافقت کرد.
این گزارش می افزاید ؛ این واحدها متعهد شدند ضمن عمل به مقررات صنفی اتحادیه‌ها، الزام به رعایت بهداشت و رعایت شؤون اسلامی؛ از تکرار مجدد تخلف خودداری و برابر ضوابط اتحادیه‌ها و مقررات اداره نظارت بر اماکن عمومی اقدام نمایند.
بنا بر این گزارش ، در طی ۴۸ ساعت قبل از عید سعید فطر در سراسر گیلان حدود ۹۰ واحد صفی به دلیل تخلفات صنفی با استناد ماده ۲۸ پلمب شدند ، سردار سرتیپ عزیزاله ملکی به مناسبت عید سعید فطر به اداره نظارت بر امکان عمومی گیلان دستور دادند تا کلیه واحدها با برخورداری از رأفت اسلامی در روز عید سعید فطر رفع پلمب شده و بازگشایی شوند.
به گزارش اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان ، در این رابطه سرهنگ علی حیدرخواه رییس پلیس اداره نظارت بر امکان عمومی گیلان در این رابطه به خبرنگار ما گفت :
با عنایت به دستور سردار فرماندهی محترم انتظامی گیلان سرتیپ دوم ملکی مبنی بر اینکه با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر مقرر است کلیه واحدهای صنفی که بدلیل تخلفات صنفی به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۲۸ قانون نظام صنفی تعطیل و پلمب شده بودند با رافت اسلامی روبرو‌ شده ‌و بازگشایی شوند.
سرهنگ حیدرخواه افزود : در این راستا تعداد ۸۹ واحد صنفی در سطح استان گیلان بازگشایی و این موضوع منجر به رضایت مندی اصناف و بازتاب خوبی در فضای رسانه ای و محلی استان داشته است.
به اذعان این مقام انتظامی ، رویکرد پلیس ایجاد آرامش و امنیت در میان جامعه است و از همین رو فرمانده انتظامی گیلان هک پیوسته توصیه دارند امنیت خط قرمز پلیس است و پلیس برای برقراری نظم و ایجاد امنیت و آرامش استان همواره هوشیارانه و آگاهانه همه ابعاد اجتماعی و امنیتی را مورد توجه قرار دهد.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : فک پلمپ

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان