جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

ماه جاری حجت اله فلکیان با عملکرد موفقی که در طی دوران تصدی بر بیمه ایران استان گیلان داشته است به افتخار بازنشستگی نائل آمد و بر اساس شنیده ها یک گیلانی که از مدیران با تجربه در حوزه اداری و مالی است و در ستاد مرکزی بیمه ایران با ۲۶ سال سابقه از مدیران کارآمد و توانمند شناخته می شود به عنوان مهمترین گزینه مدیریت بیمه ایران استان گیلان است .

به گزارش گیلان امروز به نقل از پایگاه اقتصادی رشت امروز ، آنچه که از کارنامه فنی و مدیریتی این مدیر گیلانی در ستاد مرکزی بیمه ایران که اکنون ریاست اداره حسابداری کنترل شعب را عهده دار است ، تجربه او در حوزه های مالی ، فنی و توان مدیریتی است .
دکتر قنبر قنبرزاده متولد ۱۳۵۰ دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و بازاریابی ، اصالتا گیلانی که عضویت در کمیته اصلی حسابرسی ، ریاست اداره کل اداری و مالی و اکنون ریاست اداره کل حسابداری کنترل شعب را عهده دار است ، به عنوان مهمترین گزینه این اداره کل برای تصدی در بیمه ایران استان گیلان مطرح است که با توجه به شرایط اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، حمایت مدیرعامل بیمه ایران ، استاندار گیلان و مجمع نمایندگان ، می توانیم شاهد حضور یک مدیر بومی که توان مدیریت اجرایی ، فنی و تخصصی را دارد باشیم و دکتر قنبرزاده مناسب ترین گزینه برای بیمه ایران استان گیلان است .
به گزارش رشت امروز ، بیمه ایران تنها بیمه حاکمیتی است که در اختیار دولت است و در بین بیمه های بازرگانی ایران و علی رغم فعالیت شرکت های متعدد خصوصی ، از اقبال عمومی مشتریان بیشتری روبرو است و به عبارتی ، اعتماد عمومی مردم از بیمه ایران به نسبت بالاتر از سایر بیمه های بازرگانی کشور است .
در گیلان هم این شرایط حاکم‌ است و بکی از دلایل بالا بودن این اعتماد از سوی مردم به این شبکه معظم بیمه ای یا صنعت بیمه ، حضور افراد با تجربه و کارآمد در ساختار مدیریتی بیمه ایران است .
سه شنبه ۱۲ خرداد سال ۱۳۹۴ در آستانه ولادت حضرت قائم ( عج ) ، حجت اله فلکیان مسوولیت بیمه ایران استان گیلان را عهده دار شد و تا ۹ فروردی و ماه ۱۴۰۲ عهده دار این مسوولیت شد ، در این مدت با تجربیاتی که در ستاد مرکزی در حوزه نظارت و مدیریت در استان های مختلف داست در همه شاخص ها ، بیمه ایران استان گیلان را با رشد و توسعه شاخص ها روبرو کرد .
او از اعضای برتر صنعت بیمه گران ایران انتخاب بود و برای ۳ دوره پیاپی مسوولیت سندیکای بیمه های بازرگانی کشور به او‌ سپرده شد و طی سالهای ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ بعنوان رئیس این سندیکا انتخاب شده بود.
او با ۳۵ سال سابقه کار با کارنامه ای موفق که از مدیران کارآمد این صنعت در کشور شناخته می شود به افتخار بازنشستگی نائل شد . او اصالتا اهل رامسر اما در رشت زندگی می کند و به عبارتی در این مدت سکان این اداره در دست یک مدیر غیر بومی نبوده است چرا که مردم رامسر اشتراکات فرهنگی شان نزدیک به مردم گیلان است و مردم گیلان هم به این شهر و مردم رامسر در غرب مازندران علاقه وافری دارند.
اما اینک انتظار ها از انتصاب قریب الوقوع یک گیلانی در این دستگاه اقتصادی است که عموم جامعه از خدمات ضروری آن برخوردار هستند و یک گیلانی که تجربه لازم در اداره این دستگاه را دارد به خواسته بسیاری از دلسوزان توسعه استان می باید حمایت از او در الولیت باشد و از همین رو حمایت و پشتیبانی نماینده عالی دولت در گیلان در این انتصاب نقش موثری دارد و امید می رود شاهد این اتفاق مهم و شایسته گزینی در بیمه ایران استان گیلان باشیم .

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : بیمه ایران

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان