جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

به گزارش گیلان امروز به نقل از پایگاه اقتصادی رشت امروز، از آستراخان روسیه ، ایگور بابوشکین استاندار آستراخان روسیه ، تور موتورسواری خود با پیمودن مسافت در دور دریای خزر را با پیام صلح و دوستی از امروز آغاز کرده است .
این گزارش می افزاید ؛ به ابتکار استاندار آستراخان روسیه « تور موتورسواری » به دور دریای خزر با شعار « خزر – دریای دوستی » انجام میگیرد.
مراسم شروع این تورنمت دور دریای خزر توسط آقای ایگور بابوشکین استاندار آستراخان صورت می گیرد و وی شخصاً کاروان موتورسواران را هدایت خواهند نمود .
این تور امروز صبح با حضور مقامات محلی و رؤسای نمایندگیهای خارجی مستقر در آستراخان در کرملین آستراخان انجام گرفت. این گروه موتورسوارن شامل 7 موتورسیکلت است که سه اتومبیل آنها را همراهی خواهند کرد.
اعضای این کاروان موتورسواران که از فعالان جنبش موتورسواری استان آستراخان هستند امروز شنبه 12 فروردین ماه از آستراخان روسیه حرکت کرده اند و پس از عبور از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان صبح روز پنجشنبه 17 فروردین ماه از کشور ترکمنستان از طریق مرز بین المللی باجگیران در خراسان رضوی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران میشوند. موتورسوارن روسی در خاک ایران پس از عبور از استانهای خراسان رضوی و گلستان وارد استان مازندران میشوند و پس از اقامت و استراحت در بابلسر، صبح روز جمعه 18 فروردین ماه عازم استان گیلان میشوند و بعد از ظهر همان روز وارد شهر رشت خواهند شد.
آقای ایگور بابوشکین با پیام صلح و دوستی عصر جمعه با آقای دکتر عباسی استاندار گیلان ملاقات خواهند نمود و در خصوص روابط دوجانبه گیلان و آستراخان گفتگو و مذاکره مینمایند.
برنامه ریزی شده است پس از این ملاقات، استانداران گیلان و آستراخان در جمع اهالی رسانه های عمومی حاضر شوند و پس از تشریح اهداف این سفر به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهند.
بنابراین گزارش ، صبح روز شنبه 19 فروردین ماه کاروان موتورسواران روسی از رشت عازم بندر انزلی خواهند شد و پس از بازدید از کلیسای مسیحیان به سمت آستارا ادامه مسیر خواهند داد.
استاندار آستراخان به اتفاق تور موتورسوارن روسی ظهر شنبه از مرز زمینی آستارا خارج خواهند شد و وارد کشور آذربایجان میشوند.
این تور پس از طی خاک جمهوری آذربایجان از طریق مرز” سامور “وارد کشور فدراسیون روسیه خواهند شد.
کاروان موتورسوارن روسی در خاک روسیه پس از عبور از جمهوریهای داغستان و کالمیکیا عصر روز سه شنبه 22 فروردین ماه وارد شهر آستراخان خواهند شد و بدین ترتیب سفر دور دریای خزر آنها به پایان خواهد رسید.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : آستراخان

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان