سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
Tuesday, 16 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۶ ]

 

بخش فرهنگی - «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جی جی ابرامز» تهیه‌کنندگی فیلم اقتباسی جدید بر اساس رمان «بیلی سامرز» اثر «استفن کینگ» را بر عهده گرفتند.

به نقل از مووی وب، برادران وارنر حقوق اقتباس سینمایی از رمان «بیلی سامرز» اثر «استفن کینگ» را در حالی بر عهده گرفت که «جی.جی آبرامز» و «لئوناردو دی‌کاپریو» قرار است به عنوان تهیه‌کننده به این پروژه محلق شوند.

نشریه ددلاین سال گذشته تأیید کرده بود که این رمان قرار است به عنوان یک سریال کوتاه ۱۰ قسمتی اقتباس شود و از طریق شبکه‌های مختلف خرید شده است. با این حال، طرح اولیه تغییر کرد زیرا خلاقان پشت پروژه معتقدند که این رمان به عنوان یک فیلم بلند اقتباس شود و حالا «اد زویک» و «مارشال هرسکوویتز» نگارش فیلمنامه اقتباس را بر عهده خواهند داشت.

جزئیات بیشتری در مورد این پروژه فاش نشده است، اما برخی منابع گزارش داده‌اند این فیلم می‌تواند پروژه‌ای برای «جی.جی آبرامز» برای کارگردانی و «دی کاپریو» در نقش شخصیت اصلی باشد.

داستان رمان «بیل سامرز» درباره قاتلی به همین نام است که قصد دارد به زودی بازنشسته شود، بنابراین آخرین شغل را انتخاب می کند. یک رئیس گروه تبهکاران او را استخدام می‌کند و  شغل بسیار پردرآمد که مستلزم تلاش های طاقت فرسایی است را به او به پیشنهاد می‌کند. یبلی سامرز وظیفه داشت به عنوان یک نویسنده مشتاق وانمود کند. با گذشت زمان، قاتل نسبت به کاری که برای انجام آن استخدام شده بود بدبین و مضطرب تر می شود. دلهره های او از همان ابتدا درست بود، زیرا به محض تکمیل کار، همه چیز به سرعت رو به وخامت می‌رود.

«استفن کینگ» خالق بیش از ‌۲۰۰ اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. او نویسندگی را در سن هفت‌سالگی آغاز کرد و با نام‌های مستعار «ریچارد باکمن» و «جان سوئیتن» آثار متعددی نوشته است. رمان‌های «کینگ» چنان با استقبال گرمی از سوی خوانندگان او روبه‌رو شد که فیلم‌های زیادی بر اساس آن‌ها در سینما ساخته شد.

کارگردانان مطرح با اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند. برخی از این فیلم‌ها با بازی درخشان بازیگران نام‌دار بر پرده رفته که از آن جمله می‌توان به «درخشش»، «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنگ»، «آن»، «مه»، «میزری» و «۱۴۰۸» اشاره کرد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان