پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام (ره) همزمان با چهارمین روز از دهه فجر یکشنبه با حضور اسداله عباسی استاندار گیلان به طور همزمان در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه افتتاح این واحدها گفت: از ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی، ۳۹۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری است که امروز همزمان تحویل مددجویان این نهاد شد.

عباس اهرابی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی مددجویی در مجموع با زیربنای ۱۹ هزار و ۱۲۰ متر به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برای این واحدها بیش از ۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان به میمنت میلاد با سعادت مولادی متقیان امام علی (ره) یک سال اقساط واحد مسکونی مددجوی ماسالی را که به صورت نمادین افتتاح شد، تقبل کرد.

همچنین پس از آن سه واحد آموزشی نیز با حضور استاندار گیلان در شهرستان ماسال افتتاح شد. این واحدهای آموزشی شامل مدرسه ابتدایی دکتر ابراهیم خیاطی با سه کلاس درس با ۹۷ مترمربع و مدرسه ابتدایی مصطفی خمینی با ۶ کلاس با زیربنا ۴۰۶ مترمربع و مدرسه متوسطه اول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سه کلاس درس با زیربنا ۱۷۸ مترمربعبه بهره برداری رسید و برای افتتاح این سه پروژه در مجموع ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان