چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
Wednesday, 24 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن ‌کشاورزی از تمدید کاندیداتوری انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گیلان خبر داد و گفت : ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان از روز سه شنبه ۴ بهمن آغاز و تا یک شنبه ۱۶ بهمن ماه مجددا تمدید شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان تیمور پورحیدری، رییس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان با اعلام آغاز ثبت نام دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان گفت: حائزین شرایط کاندیداتوری این انتخابات هر چه سریعتر جهت بازگذاری مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند تا در فرایند انتخابات اتاق قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خدمات ثبت *حتی روز جمعه و شنبه هفته جاری که تعطیلات رسمی در پیش است هم* در اتاق بازرگانی رشت انجام می شود، افزود: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی و از طریق آدرس WWW.ELECTION.ICCIMA.IR اینترنتی با بارگذاری مستندات و تکمیل فرم های مربوطه و در نهایت دریافت کد رهگیری صورت می گیرد و هم می توانند به صورت حضوری با مراجعه به اتاق بازرگانی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر پورحیدری با تاکید بر حضور افراد توانمند در پروسه انتخابات، اعلام کرد: از کلیه بازرگانان مستعد و حائز شرایط و خبره استان دعوت می شود هر چه سریعتر اقدام به ثبت نام نمایند تا شاهد یک هیات نمایندگان کارامد در استان باشیم و به دنبال آن بتوانیم در جهت ترسیم آینده ای روشن و بهبود مناسبت های تجاری استان و کشور گام برداریم.
گفتنی است پیش از این مهلت ثبت نام کاندیدانوری انتخابات اتاق گیلان ، ۱۱ بهمن بود که با اعلام رییس هیات نظارت بر انتخابات این زمان تا یک شنبه ۱۶ بهمن تمدید شد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان