جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش اجتماعی -  ساعت یک بامداد دوشنبه به پلیس شیراز خبر رسید که زنی طعمه آدم‌ربایی قرار گرفته است.

چند شهروند در خیابان احمدی نو یک خودروی پراید که سرنشینان آن 3مرد جوان بودند را دیدند که زن جوانی را به زور سوار خودروی‌شان کرده و از آنجا گریختند. اطلاعاتی که این شهروندان در اختیار پلیس قرار دادند سبب شد که گروهی از مأموران برای بررسی ماجرا راهی آنجا شوند. در همین حال طرح مهار در آن محدوده به اجرا درآمد و پلیس خیایان‌های آن اطراف را به کنترل خود درآورد. دقایقی بعد مأموران موفق شدند خودروی تحت تعقیب را شناسایی کنند و به آن دستور ایست دهند.

با وجود دستور پلیس، تبهکاران حاضر به متوقف کردن خودرو نبودند و به فرار خود ادامه دادند. هرچند مأموران برای دقایقی خویشتن داری به خرج دادند اما در ادامه با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به‌سوی لاستیک پراید تیراندازی کردند در این شرایط بود که خودروی تبهکاران در منطقه مهدی‌آباد متوقف شد.

با توقف خودروی آدم ربایان، آنها که خود را در محاصره پلیس می‌دیدند تسلیم شدند و در این شرایط بود که گروگان‌شان آزاد شد. با انتقال متهمان به مقر پلیس بازجویی‌های مقدماتی از آنها آغاز شد.

متهمان اعتراف کردند که زن جوان را که در خیابان بود با تهدید و زور سوار خودروی‌شان کرده بودند و قصد آزار و اذیت وی را داشتند که در عملی کردن نقشه‌شان ناکام ماندند. براساس این گزارش هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی دستگیرشدگان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان