جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش- مسابقات پرورش اندام باشگاههای شهرستان رشت که با بیش از ۱۸۰ شرکت کننده روبرو است. رکوردی جدید از این دست از مسابقات را با خود به همراه دارد.

تلاش هیات پرورش اندام  گیلان در توانمندسازی باشگاههای پرورش اندام و تربیت نسل جدید از جوانان ورزشکار و در راستای ایجاد نشاط و سرزندگی در بین رده های مختلف سنی ، زمینه بروز و تداوم فعالیت های ورزشی حرفه ای از پرورش اندام را در شهرستان رشت به ارمغان آورده است.

پیمان حسنی دبیر هیات پرورش اندام  شهرستان رشت و ورزشکاران حرفه ای این رشته در راستای برپایی مسابقات پرورش اندام در رشت در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه می گوید : جمعیت عظیم مشتاقان شرکت در مسابقات پرورش اندام باشگاه هاى شهرستان رشت و ثبت تعداد بیش از ١٨٠ شرکت کننده براى اولین بار در تاریخ شهرستان رشت کم نظیر بوده است و بى شک نوید روزهاى خوب براى این رشته پر طرفدار و البته مظلوم را گواهى می دهد.

اگرچه هیات جدید پرورش اندام استان عزمی جدی در احیای مجدد این رشته  دارد و شهرستان رشت هم برای تحقق این مهم اراده لازم را دارد ، برگزاری مسابقات می تواند نمایشی از قابلیت ها و سطح توانایی ورزش نسل جدید پرورش اندام در استان علی الخصوص شهرستان رشت باشد.

پیمان حسنی دبیر هیات پرورش اندام شهرستان رشت با اشاره به نحوه و زمان برگزاری مسابقات در رشت به خبرنگار ما می گوید:  این مسابقات در سالن شهید قاسم سلیمانی ( آتشنشانى ) واقع در میدان انتظام ( رازى)  در رشته هاى فیزیک ، فیزیک کلاسیک ، ماسکولار ، بادى کلاسیک ، بادى بیلدینگ در دسته هاى جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار مىگردد .

وی نوید داد:  ورود به مجموعه ورزشى براى تماشاچیان رایگان است و امروز ورزش دوست شهرستان و علاقمندان به ورزش پرورش اندام خصوصا پیشکسوتان این رشته پرطرفدار دعوت می کنیم تا  با حضور خود به بالا رفتن سطح برگزاری این مسابقات کمک شایانی نمایند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان