پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

مختار جباری

راستش الان که باید بنویسم ، الان که باید بگویم ، الانى که غم فراگیر شده و غصه جانکاه و  باید بنویسم و بنویسم ، میل به نوشتن ندارم ، رمق گفتن ندارم ، یه جورایى خسته شده ام ! میدانید چرا!؟

از دهه هفتاد که در مجارى سیاست گذارى ها ، تصمیم سازى ها و تصمیم گیرى ها قرار گرفتم از همان دوران هاشمى تا دوران احمدى نژاد که عذرم را خواستند،  امروز روز را مى دیدم ! به وضوح هم مى دیدم،  از عمامه پرانى تا خوشحالى براى شکست تیم ملى ، از جوان هایى که یا به تیر و ساچمه  کشته شدند  و زخمى شدند یا به زیر لگد و چاقو و سنگ . اگر بگویم تان چقدر در این جلسات و  حضور مقامات گفتم؛

آنچه از مردم و جامعه مى گویید و مى دانید درست نیست ، آنچه از قومیت هاى ایران مى گویید و مى دانید درست نیست ، آنچه از نگرش مردم به آمریکا و غرب مى گویید و مى دانید درست نیست ، آنچه از حجاب و ماهواره مى گویید و مى دانید درست نیست، آنچه از دین دارى جامعه مى گویید و مى دانید درست نیست، آنچه از معیشت مردم مى گویید و مى دانید درست نیست ، آنچه از آزادى و امنیت مى گویید و مى دانید درست نیست، آنچه از حق و تکلیف مى گویید و مى دانید درست نیست و … و….  اما و اما چه شد!؟

یک روز به معاون وزیر گفتن فلانى را دیگر دعوت نکنید به این جلسات

یک روز گفتن باورهایت ضعیف شده

یک روز گفتن شما کتاب مى خوانید ، فکر مى کنید همه چیز را مى دانید

یک روز گفتن ….

یک روز گفتن…

و یک روز هم گفتن ؛ آقا خداحاقظ ……

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان