جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]
با حکم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

یک گیلانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ چاپ

گیلان امروز -کامبیز جهانبانی بعنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت کشتیرانی دریای خزر منصوب شد. برای اولین بار در تاریخ شرکت کشتیرانی دریای خزر یک گیلانی بعنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.
با صدور حکمی از سوی محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کامبیز جهانبانی بعنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت کشتیرانی دریای خزر منصوب شد.
کامبیز جهانبانی دانش‌آموخته مهندسی کشتی و سر مهندس ¬کشتی‌های اقیانوس‌پیما و کارشناس رسمی دادگستری در امور وسائط نقلیه دریایی و مدرس رشته‌های تخصصی دریایی می‌باشد. وی متولد شهر رشت بوده و برای اولین بار در تاریخ شرکت کشتیرانی دریای خزر یک گیلانی بعنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.
جهانبانی که سال‎‌ها فعالیت در حوزه صنعت حمل و نقل و کشتیرانی را در کارنامه خود دارد، پیش از این بعنوان معاون اداری و منابع انسانی شرکت کشتیرانی دریای خزر و همچنین مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت کشتیرانی آماد دریای خزر فعالیت کرده است.
وی همچنین مشاور معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در امور سوانح و معاهدات دریایی، عضویت در کارگروه طراحی و راه‌اندازی کریدور چین-قزاقستان-بندرکاسپین، دبیر اتاق فکر دریایی استان گیلان، سر ممیز طرح ممیزی سازمان بین‌المللی دریانوردی در کشور، دبیر کمیته همکاری‌های فنی و اجرای اسناد آیمو در ایران را در کارنامه کاری خود دارد. پیش از کامبیز جهانبانی، داوود تفتی مدیرعاملی شرکت کشتیرانی دریای خزر را عهده‎دار بود.
شرکت کشتیرانی دریای خزر با هدف توسعه و گسترش ناوگان ملی – تجاری کشور در دریای خزر و برقراری خطوط کشتیرانی ایرانی به کلیه بنادر در حاشیه دریای خزر توسعه و بهینه‌سازی حمل و نقل دریایی و تثبیت حضور ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران در منطقه با توجه به افزایش حجم مبادلات تجاری، بازرگانی، اقتصادی در حوزه دریایی در حال فعالیت می‌باشد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان