سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

گیلان امروز- مجوز معادن غیرفعال مازندران در راستای پویایی بیشتر سرمایه گذاران دارای اهلیت در این بخش، باطل می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه معادن یکی از زیرساخت‌های اصلی رشد اقتصادی استان است، گفت:ضرورت دارد در حوزه معادن سیاست‌گذاری مناسبی انجام شود چرا که معادن یکی از ظرفیت‌های مهم استان می‌باشد.

سید محمود حسینی‌پور ، توجه بر ظرفیت‌های صادراتی موادمعدنی استان تاکید کرد و افزود: مجوز معادن غیرفعال باطل شود و با واگذاری مجوز معادن به سرمایه گذاران دارای اهلیت، فعالیت این بخش پویاتر شود. ‎ ‎

او ادامه داد: مجوز‌هایی که برای معادن صادر شده است، ولی در زمان مقرر فعالیت آنان انجام نشد، بر اساس قانون باید باطل گردد تا سرمایه‌گذاران جدید و دارای اهلیت وارد این عرصه شوند.

استاندار مازندران موضوع معادن و تعیین و تکلیف آن را مهم دانست و گفت: این استان با برخورداری از بهترین معادن سنگ می‌تواند صادر کننده این مواد معدنی به کشور‌های همسایه باشد، زیرا صادرات موادکانی یکی از ظرفیت‌های استان است.

حسینی‌پور ضمن اشاره به این مهم که ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش معدن در استان وجود دارد و در این زمینه باید نسبت به شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌ها اقدام شود، افزود: اگر اتاق شیشه‌ای عدالت محور در حوزه معادن ایجاد شود سرمایه‌گذار با رغبت بیشتر به این حوزه ورود پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان