پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

سرنوشت عجیب گروه مخالفان کی‌روش و اسکوچیچ

بخش ورزش- به نظر می‌رسد به‌صورت رسمی کار کمیته فنی فدراسیون را باید پایان‌یافته تصور کرد.

 کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روزهای پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شده بود. انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت که حتی انتقاد تند ابراهیم قاسمپور را نیز در پی داشت.

کمیته فنی فدراسیون که با حضور ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و اصغر مدیرروستا کار را دنبال می‌کرد، در مقطعی پیشنهاد و البته تصمیم قطعی خود را مبنی بر پایان همکاری با دراگان اسکوچیچ را اعلام کرده بود. تصمیمی که البته از سوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اجرایی نشد تا مربی کروات سابق تیم ملی کار را دنبال کند.

با حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اما ماجرا کاملا تغییر کرد. تاج طبق وعده‌اش و بدون اینکه نظر کمیته فنی را جویا باشد تصمیم به بازگرداندن کارلوس کی‌روش و قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ را گرفت. اتفاقی که حتی اعتراض نرم ابراهیم قاسمپور را نیز در پی داشت و وی با اشاره به اینکه نظر آنها را جویا نشده‌اند، به این موضوع پرداخت.

با این شرایط شاید کاملا بتوان گفت که کمیته فنی کنونی مورد وثوق و اعتماد فدراسیون کنونی نیست و می‌توان از آنها به عنوان اعضای "سابق" کمیته فنی یاد کرد. سرمربی تیم ملی انتخاب شده و سرمربی تیم المپیک هم به محرم نویدکیا پیشنهاد شده و در این دو مورد هیچ نظری از اعضای کمیته فنی جویا نشده‌اند.

از این جمع حمید استیلی با توجه به دوره همکاری خود با دراگان اسکوچیچ و بحث‌ها و نقدهایی که در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش مطرح کرده، بعید است که تصمیم به ادامه همکاری در این سمت داشته باشد. ابراهیم قاسمپور نیز که یکی از منتقدان اصلی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود، در نامه‌ای سرگشاده امروز بار دیگر بحث جدیدی را در اختلاف نظر خود با فدراسیون مطرح کرد و این گفت‌وگوهای زنجیره‌ای را البته طی روزهای اخیر چه در رسانه‌های داخلی و چه خارجی، بارها مطرح کرده بود. دیگر نفرات حاضر در این کمیته جنجالی هم طی همین مدت کوتاه مشخص شده که چندان موردتوجه فدراسیون کنونی و مهدی تاج نیستند و باید پایان کار آن را قطعی دانست.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان