پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- استاندار مازندران گفت : بهانه‌جویی و سنگ‌اندازی در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و رونق اقتصادی مازندران از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیریم.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری مازندران افزود: هیچ مدیری حق ندارد که با رویکردهای غیرکارشناسی زمینه سردرگمی و گلایه سرمایه‌گذاران را فراهم کند و باید تمام مسئولان در خدمت بخش خصوصی باشند.

وی خاطر نشان کرد: کاغذبازی های اداری در استان امان بخش خصوصی را بریده است که باید هرچه سریع تر این رویه باطل برچیده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: حواس همه ما جمع باشد که در عین حال که به دنبال اجرای دقیق قانون هستیم همزمان باید به دنبال اجرای عدالت باشیم و بی توجهی به سرمایه‌گذاران بدون دلیل کارشناسی اوج بی عدالتی است.

حسینی‌پور اضافه کرد: توسعه اشتغال پایدار در استان در گرو حمایت از بخش خصوصی است و رعایت حقوق سرمایه‌گذار جزو اولویت های اساسی مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: همواره در جلسات تاکید می کنیم که زیر پای سرمایه گذاران باید فرش قرمز پهن کنیم اما کارشکنی ها در حق بخش خصوصی را ظلم می دانیم که باید این رویه برچیده شود.

استاندار مازندران گفت: باید روند سرمایه‌گذاری در طرح های مختلف اقتصادی استان تسهیل شود تا در آینده نزدیک شاهد اشتغال سرشار در مازندران باشیم.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان