جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از درگیری قاچاقچیان چوب با ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در محدوده پلنگ پشت شهرستان شفت خبر داد و گفت: محموله کشف و ضبط شده صنوبرهای دست کاشت در اراضی ملی است که بدون مجوز قطع و حمل شده است.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، از درگیری قاچاقچیان چوب با ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در محدوده پلنگ پشت شهرستان شفت خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت عصر روز گذشته در حین گشت زنی با یک دستگاه پیکان وانت حامل چوب آلات قطع شده برخورد می کنند و دستور توقف می دهند که راننده امتناع می کند.

وی با اشاره به تعقیب و گریز این خودروی مشکوک تا ورود آن به محوطه یک خانه، افزود: دو سرنشین پیمان وانت اقدام به تخلیه چوب آلات مذکور کردند، اما نفر سوم از داخل خانه با ماموران یگان حفاظت درگیر شد و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه دو مامور مذکور به شدت از ناحیه ابرو و چشم مجروح شدند، خاطرنشان کرد: مردم منطقه با دیدن این پیکان وانت نیروی انتظامی را در جریان تخلف قرار دادند و لذا شاهد حضور ماموران پلیس بودیم که منجر به بازداشت ضارب و یکی از سرنشینان خودرو و ضبط محموله خودرو شد و تلاش برای دستگیری فرد دوم ادامه دارد.

قربانی لرد، از مداوای سرپایی این دو مامور خبر داد و اضافه کرد: محموله کشف و ضبط شده صنوبرهای دست کاشت در اراضی ملی است که بدون مجوز قطع و حمل شده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان