جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
Friday, 26 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]
در دیدار مدیرعامل میربیزنس بانک مسکو با رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه مطرح شد:

صادرکنندگان کالا به روسیه از میربیزنس بانک تسویه حساب ارزی می گیرند

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ چاپ

 هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه به همراه یک هیئت تخصصی نساجی و پوشاک ایرانی از میربیزنس‌بانک مسکو بازدید و با آقای محمد حزار ملاقات کردند.
در ابتدای این دیدار هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ای آن و روسیه ضمن معرفی اعضای هیئت در خصوص معامله با طرف روسی از طریق مبادله روبل و ریال ابراز خوشحالی کردند ‌و این اقدام را حرکتی در جهت تسهیل مبادلات تجاری بازرگانان دو کشور عنوان داشتند.
در ادامه این نشست مجتبی شجاعی مسئول این هیئت توضیح مختصری از فعالیت اعضای این هیئت ارایه دادند.
به گفته شجاعی همه اعضای این هئیت تولیدکننده هستند و دارای برند می‌باشند.
وی افزود : ما کالاهای خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم و به دنبال بازار جدید در روسیه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه این هیات به دنبال امنیت مالی برای تجارت با روسیه است تصریح کرد : اگر مشکل نقل و انتقالات پول با روسیه حل شود ما می‌توانیم با مطالعه وارد بازار روسیه شویم.
محمد حزار مدیرعامل میربیزنس‌بانک مسکو هم در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای هیئت گفت : در حال حاضر شرایط و فرصت خوبی پیش آمده تا ایران و روسیه روابط اقتصادی و تجاری خود را گسترش دهند، لذا ما همواره برای تسهیل روابط مالی و بانکی بین دو کشور فعالیت و تلاش می‌کنیم.
مدیر عامل میربیزنس بانک روسیه ادامه داد: بیشترین تمرکز ما در جهت صادرات از ایران به روسیه است برای اینکه ارزآوری داشته باشیم و در ایران ایجاد اشتغال نماییم.
به اذعان وی از سال ۲۰۱۲ سوئیفت ایران قطع شده است ، ما هم‌اکنون از یک پیام‌رسان ایرانی استفاده می‌کنیم و در روسیه از یک پیام‌رسان روسی برای نقل و انتقال وجه استفاده می‌کنیم.
محمد حزار با ابراز امیدواری بر اینکه اگر شما به روسیه کالا صادر کنید پول شما را به راحتی به ایران ارسال می‌کنیم و با این انتقال می‌توانید تسویه‌حساب ارزی نمایید خاطر نشان کرد : شرایط تجارت ایران و روسیه با این اقدام با توسعه بیشتری روبرو خواهد شد .
آقای آکولونیچف مسئول میربیزنس‌کلاب نیز توضیحاتی در خصوص مزایای این کلاب ارایه نمودند.
در پایان این جلسه اعضای هیئت نقطه‌نظرات خود را بیان کردند و همچنین سوالاتی را در خصوص فعالیت صادراتی خود با روسیه مطرح کردند ، که از طرف میربیزنس‌بانک به آنها پاسخ داده شد.

به اشتراک بگذارید:
برچسب‎ها : اتاق بازرگانی

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان