جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- امام جمعه جویبار گفت: عده ای به نام سرمایه‌گذار زمین‌های ساحلی را در اختیار گرفته‌اند ولی در طی این سال‌ها اقدامی انجام ندادند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده امام جمعه شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه، اظهار کرد: در نمازهای جمعه، خطبه اول باید کامل باشد و مطالب تفسیری با زبان روان بیان شود.

وی افزود: در خطبه دوم نماز جمعه باید به مسائل روز کشوری، جهان اسلام، مسائل شهرستان و منطقه‌ای اشاره شود.

امام جمعه جویبار اضافه کرد: وظیفه امام جمعه علاوه بر امام جماعت و سخنوری، نظارت بر تمام کارهای اجرایی شهرستان نیز بوده و تمام مدیران و کارمندان را رصد  و برای مردم بازگو می‌کند.

نادعلی‌زاده با تاکید بر اینکه اگر مدیر و کارمندی کم‌کاری کند و با مردم خوش رفتاری نکند باید تذکر داده شود،گفت: در مدتی که در این شهرستان مشغول خدمت بودم سعی کردم مشکلات شهر، ادارات و نهادها را به خود آنان گوشزد کنم.

وی تصریح کرد: در صورت تکرار عملکرد نادرست و بدرفتاری مدیران و کارمندان با مردم مجبور می شوم اسامی این افراد را در خطبه‌ها و جلسات شورای اداری اعلام کنم.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه مشکل اصلی شهرستان جویبار مشکل آب شرب و آب کشاورزی است، اظهار کرد: احداث کانال سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در حال تکمیل شدن است که می‌تواند مشکل آب کشاورزی شهرستان جویبار را حل کند.

نادعلی‌زاده درباره مشکل آب شرب شهرستان جویبار، خاطرنشان کرد: کل لوله‌های شهرستان باید تعویض شود و این امر نیازمند تخصیص بودجه هنگفتی است.

امام جمعه جویبار با اشاره به جاده مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: اگر دیه یک انسان را ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در نظر بگیریم هزینه جاده شاید کمتر از دیه انسان‌هایی باشد که در این جاده کشته شده‌اند.

نادعلی‌زاده با اشاره به بحث زمین‌خواری شهرستان جویبار، گفت: عده‌ای به نام سرمایه‌گذار زمین‌های ساحلی را در اختیار گرفته‌اند ولی در طی این سال‌ها اقدامی انجام ندادند.

وی خاطرنشان کرد: ما از سرمایه‌گذار حمایت کرده و رانت‌خوار را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه جویبار در ارتباط با ورزشگاه نیمه‌کاره ۵ هزار نفری جویبار، گفت: شهرستان جویبار که پایتخت کشتی ایران و دنیا است، خانه کشتی خوب و درستی ندارد.

 

نادعلی‌زاده با بیان اینکه باید بیشترین بودجه فدراسیون کشتی به شهرستان جویبار تعلق گیرد، افزود: کشتی‌گیران ما با ابتدایی‌ترین ابزار کشتی آموزش دیدند و اگر به آنها رسیدگی نشود جذب کشورهای دیگر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه زودتر ورزشگاه نیمه‌کاره ۵ هزار نفری تکمیل و از کشتی‌گیران این شهرستان حمایت شود.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان