شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

 

«۱۹» منیژه حکمت مجوز اکران گرفت

بخش فرهنگی - فیلم «۱۹» به کارگردانی منیژه حکمت پروانه نمایش گرفت.

فیلم سینمایی «۱۹» تقریبا بی‌ سروصدا ساخته شد و مدتی قبل برای نمایش آماده بود که اخیرا مجوز اکران گرفته است.

البته منیژه حکمت ضمن تایید دریافت پروانه نمایش می‌گوید که هنوز نمی‌تواند زمان دقیقی را برای اکران اعلام کند.

«۱۹» به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی و با حضور بازیگرانی همچون پانته‌آ پناهی‌ها، بزرگمهر حسین پور و کتایون امیرابراهیمی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم که به شیوع کرونا اشاره دارد، آمده است: میترا، زنی ۵۷ ساله نقاش و مجرد، دچار کووید ۱۹ شده و به کما رفته است. در چند لحظه پیش از مرگ، ناخودآگاهش به همه جا سفر می‌کند.

 

 

 

عادل فردوسی‌پور زندگی مارادونا را ترجمه کرد

بخش فرهنگی - عادل فردوسی‌پور به تازگی کتاب «مارادونا» به نویسندگی گیم بالاگه را ترجمه کرده که قرار است به زودی منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عادل فردوسی پور به‌عنوان چهره تلویزیونی و گزارشگر فوتبال فردی شناخته‌شده است اما وی علاوه بر گزارشگری فوتبال، به‌عنوان مترجم نیز کتاب‌هایی به بازار نشر عرضه کرده که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. او به تازگی کتاب «مارادونا» به نویسندگی گیم بالاگه را ترجمه کرده و قرار است به زودی این کتاب توسط نشر چشمه به چاپ برسد.

عادل فردوسی‌پور پیش از این کتاب‌هایی چون «هنر خوب زندگی کردن»، «هنر شفاف اندیشیدن»، «فوتبال علیه دشمن» و «پیگیر اخبار نباشید» را ترجمه کرده است.

 

 

 

بخش فرهنگی - هدیه تهرانی، به دنبال حواشی کمپین حمایت از زنان سینماگر آزار دیده، صفحه اینستاگرام خود را بست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران، بعد از حواشی یک کمپین، صفحه شخصی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بست.

یکی از فعالان خیریه که با تهرانی همکاری می‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پیج این چهره نوشت: «خانم هدیه تهرانی به علت مشغله و فشردگی کارها به صورت موقت تنها صفحه رسمی خودشان را بستند . در امورات مختلف خیریه همواره از کمک‌ها ، حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان و هنرمندانی چون صابر ابر ، پانته آ پناهی‌ها ، امیرجدیدی ، پدرام شریفی ، لاله مرزبان و محسن قرایی استفاده می‌کنیم»

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان