شنبه, 11 فروردین 1403
شنبه, 11 فروردین 1403
Saturday, 30 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به همکاری سپاه قدس گیلان در راستای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با در اختیار قرار دادن زمین ۱۰ هکتاری گفت: در هفته دفاع مقدس امسال فاز نخست پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس افتتاح می شود.

به گزارش فارس ، سرهنگ حسن حبیبی در نخستین نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس یادگاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان ها پرافتخار در دوران دفاع مقدس است که با تقدیم کردن هشت هزار ولایتمدار خود را بار دیگر نشان داد.

وی با ابراز تأسف از عقب ماندگی گیلان در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس افزود: گیلان جزو آخرین استان در ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس است اما با همت و تلاش تمامی مسؤولان، این عقب ماندگی جبران شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به همکاری سپاه قدس گیلان در راستای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با در اختیار قرار دادن زمین ۱۰ هکتاری گفت: در هفته دفاع مقدس امسال فاز نخست پروژه شامل ساختمان کتابخانه و اسناد، واحد اداری و سه هزار مترمربع محوطه سازی افتتاح شده و در این خصوص جزو ۲۲ استان موفق در اجرای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهیم شد.

حبیبی نقش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در محتواسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مؤثر دانست و بیان کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به گیلان شاهد تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی راه اندازی موزه دفاع مقدس بودیم که جای بسیار خرسندی دارد.

وی با بیان اینکه باید یادمان شهدای گمنام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس احداث شود، تصریح کرد: در فاز دوم احداث ساختمان سه هزار مترمربعی گالری و دریاچه هشت هزار مترمربعی در دستور کار قرار دارد، زیرا دستاوردهای دوران دفاع مقدس موجب پیروزی های جبهه مقاومت شده است و باید این معارف و ارزش ها را به جامعه و نسل جدید منتقل کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان