پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

بخش ورزش - تکواندوکاران گیلانی در پایان رقابت های پومسه قهرمانی کشور، موفق به کسب دو مقام شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان  اظهار داشت: قضاوت مرحله فینال مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور انجام و در نهایت تکواندوکاران گیلانی یک مقام انفرادی و یک مقام تیمی کسب کردند.

محسن سترگی افزود: در پایان مرحله نهایی این رقابتها و در بخش انفرادی استاندارد رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال ، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته استان گیلان پس از ورزشکارانی از اصفهان و البرز روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های تیمی و در بخش استاندارد و در رده سنی زیر ۱۴ سال، تیم گیلان  پس از تیم های اصفهان و البرز عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد تا گیلان در مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات پومسه مردان کشور دو مقام سومی را کسب کند.

وی بیان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور به صورت غیرحضوری در بخش های انفرادی استاندارد، انفرادی ابداعی و تیمی برگزار شد که رقابت های بخش انفرادی استاندارد، در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های بخش انفرادی ابداعی ، پومسه‌روها در رده های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی استاندارد نیز رده های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال حضور داشتند

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان