جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

گیلان امروز- اخیرا، محققان یقه‌ای هوشمند به نام VOL اختراع کردند که به شما امکان می‌دهد هنگامی که در جمعی حضور دارید از استرس و اضطراب خود جلوگیری کنید. ول، یک یقه بلند هوشمند است که می‌توانید هر روز یا در صورت نیاز آن را بپوشید.

به گزارش سایت ۲۴.ae، کاربرانی که در جمعی حضور دارند و از استرس رنج می‌برند می‌توانند با فشار دادن یقه، آرام شوند. طبق گفته محققان در این یقه یک میکروفون برای ارتباط با دیگران در زمان واقعی یا مجازی تعبیه شده است؛ بنابراین شما می‌توانید با اتصال بلوتوث، به تلفن هوشمند خود وصل شده و سپس میزان صدای مخاطبان را تنظیم کنید.

در هنگام استفاده از این یقه، شما از حریم خصوصی برخوردار هستید، زیرا ویژگی‌های عایق یقه می‌تواند صدا را تا ۱۲ دسی بل کاهش دهد به طوری که افراد تا ۳ فوت (حدود ۱ متر) دورتر نتوانند آنچه را که می‌گویید بشنوند.

ول از یک ماده غیر بافته با پارچه‌های پلی استر عمودی ساخته شده است. این یقه همچنین دارای عملکرد صرفه جویی در گرما است که در زمستان مفید خواهد بود. به گفته Yanko Design، می‌توانید آن را به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا بتوانید کار‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی، تماس گرفتن و نظارت بر سلامت روان خود را انجام دهید.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان