جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور در رشت از اجرای 30 طرح دانش بنیان جهاد دانشگاهی در سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین خبرداد.

عیسی علیزاده  در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه  جهاد دانشگاهی نهادی دانش بنیان است گفت : رسالت اصلی جهاد دانشگاهی تولید دانش و کمک به رفع نیازهای علمی جامعه است.

وی با اشاره به اجرای ۳۰ طرح دانش بینان درجهاد دانشگاهی کشور افزود: این طرح ها در راستای رفع نیاز های کشور به ویژه در حوزه های غذایی ، دارویی ، جمعیت و ناباروری و سرطان است که در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی گیلان ظرفیت های زیادی در حوزه دانش بنیان دارد خواستار مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی برای تحقق این مهم شد.

دراین مراسم جبار کوچکی نژاد و  محمد رضا احمدی سنگری دو نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان برای رفع مشکلات گیلان در حوزه های مختلف از جمله مشکلات زیست محیطی تاکید کردند.

در این مراسم از زحمات فریبرز جمالزاد رییس سابق جهاد دانشگاهی استان قدردانی و حمید رضا مسکنی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گیلان معرفی شد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان