سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
Tuesday, 16 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۶ ]

 

گیلان امروز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با اهتمام بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان بیش از ۲۰ تن روغن خوراکی سرخ کردنی احتکار شده، کشف و ضبط شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری با اشاره به نتایج چهارمین روز از مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی در استان افزود: طی چهارمین روز از مانور سراسری، چهار هزار و ۴۸۵ کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت های پخش در رشت کشف شد.

وی اضافه کرد: این میزان روغن معادل پنج هزار و ۵۳۸ بطری روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی بود که جهت دسترسی عموم مردم در فروشگاه های بزرگ و پرتردد درحال توزیع است.

مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد: تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد زیرا  این موضوع مزید بر علت نا آرامی در بستر بازار شده است.

پورحیدری به مردم توصیه کرد که با توجه به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در گیلان، از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

 وی با اشاره به اینکه از انبار شرکتی دیگر نیز ۱۰ هزار و ۴۷۴ کیلو گرم روغن سرخ کردنی و پنج هزار و ۳۸۰ کیلوگرم روغن جامد کشف شد، گفت: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در روزهای آینده بین عموم مردم استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان ضمن قدردانی از زحمات بازرسان این اداره کل از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار روغن و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم استان هر چه سریعتر از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir تخلف مربوطه را اعلام کنند تا همکاران ما در سراسر استان هرچه سریعتر به تخلفات مربوطه رسیدگی کنند تا شاهد کمبود کاذب در استان نباشیم.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان