شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

گیلان امروز- فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان از توقیف سلاح و دستگیری شکارچی حرفه‌ای در تالاب انزلی با هوشیاری یگان حفاظت محیط‌زیست خبر داد و گفت: عملیات پایش و کنترل مناطق تحت مدیریت محیط زیست گیلان تا پایان فصل مهاجرت پرندگان به استان ادامه دارد.

ساسان اکبری‌پور در گفت‌وگو با شبستان ، توقیف سلاح و دستگیری شکارچی حرفه‌ای در تالاب انزلی با هوشیاری پرسنل یگان حفاظت پاسگاه قلم گوده و همکاری موثر و به موقع پرسنل پاسگاه سرخانکل را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نگهداری، خرید و فروش گونه‌های جانوری بدون اخذ مجوز جرم تلقی شده و پیگرد قضایی دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان با بیان اینکه این شکارچی بی‌رحم و حرفه‌ای به صورت غیرمجاز اقدام به ورود به مناطق تحت مدیریت و کشتار پرندگان مهاجر کرده است عنوان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شکارچی غیرمجاز را در حین تخلف و با ادوات و پرندگان شکار شده دستگیر کردند.

اکبری‌پور با تاکید بر اینکه از این فرد متخلف یک قبضه سلاح قاچاق و تعداد 35 قطعه لاشه پرنده شکار شده کشف و ضبط شده است تصریح کرد: کماکان در روزهای آینده و تا پایان فصل مهاجرت پرندگان به استان گیلان عملیات مربوط به پایش و کنترل مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست توسط پرسنل یگان با جدیت استمرار دارد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان