جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

بخش اقتصاد- سعید ممبینی  به همکاری اصناف در دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: سطح مشارکت واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف در همراهی با نظام بهداشت و سلامت کشور برای قطع زنجیره انتقال ویروس و ارائه خدمات مسلم است، به طوری که ۷۰ درصد واحدهای صنفی به موجب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

به گزارش اتاق اصناف ایران، «سعید ممبینی» رییس این اتاق با اشاره به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته اظهار داشت: این ویروس علاوه بر حوزه اجتماعی بیشترین تاثیر را بر اقتصاد گذاشته است.

وی افزود: پیش از این نیز به دلیل اعمال تحریم ها در شرایط کاملا متفاوتی قرار داشتیم و بیشترین آسیب نیز بر اصناف به عنوان آخرین حلقه در زنجیره تامین وارد شده است.

ممبینی با اشاره به تعطیلی برخی صنوف از اوایل اسفند سال گذشته تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده اخیرا در بسیاری از نقاط کشور تالارها توانستند کار خود را آغاز کنند هر چند هنوز در شرایط عادی قرار نگرفته‌اند زیرا به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، محدودیت‌هایی دارند و از سوی دیگر به دلیل افزایش قیمت‌ها استقبال چندانی از خدمات تالارها هم نمی‌شود.

ممبینی به همکاری اصناف در دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: سطح مشارکت واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف در همراهی با نظام بهداشت و سلامت کشور برای قطع زنجیره انتقال ویروس و ارائه خدمات، مدیریت شایسته و متفاوت مسلم است، به طوری که ۷۰ درصد واحدهای صنفی به موجب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان