پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

بخش فرهنگی - کامبیز دیرباز بازیگر نقش شهنام در سریال «آقازاده» از ویژگی های این نقش و آقازاده ها در کشور گفت.

به گزارش ایلنا، کامبیز دیرباز در مستند «بوی خون» درباره ایفای نقش شهنام در سریال «آقازاده» اظهار کرد: این نقش برای من یک چالش بود. چون یک نقش کم حرف بود و دوم اینکه بعد از سریال «تب سرد»، اولین نقش منفی را بازی می کردم. نقش های ضد قهرمان زیادی در این مدت بازی کردم اما شخصیتی که طعنه بزند به سمت منفی و کفه منفی بودنش سنگین تر باشد را بازی نکرده بودم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشابه چنین شخصیتی در جامعه ایرانی وجود دارد، گفت: اینکه ما به ازای این شخصیت وجود دارد یا نه. من نمی دانم. شاید برای اینکه نمی دانم در دنیای گانگسترهای وطنی چه خبر است! ولی بهرحال تفاوتی که با گانگسترهای هالیوودی دارد، واکنش های احساساتی و کنترل شده ای است که بعضی مواقع از خود نشان می دهد.

این بازیگر درباره همبازی هایش بیان کرد: به هرحال بهرامی بال متفکر نیما بود و شهنام بال عملیاتی اش و رفتار و حرف زدن این شخصیت ها با هم فرق داشت. سال های سال است که با امیر آقایی از دوران تئاتر اشنا هستم و با امین هم کارکرده بودم. این باعث می شد که شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشیم و هرکس وظایف خودش را بداند و کار خودش را در صحنه بکند.

دیرباز یادآور شد: وقتی فیلمنامه به عنوان بستر کار، فیلمنامه درستی باشد. قبل از این یک نفر خودش را روی کاغذ جای شخصیت قصه گذاشته و حالا باید این شخصیت را زنده کنیم. اگر این اتفاق افتاده باشد، آن وقت این مثلث یعنی من، امیر و امین، ترکیب جذابی می شود که خودم اعتقادم دارم جذاب از کار درآمده است.

وی همچنین گفت: بنظرم شخصیت شهنام از آن شخصیت هایی است که مناسب فصل دوم سریال است. چون همیشه یک علامت سوالی کنار این آدم هاست. با اینکه کم حرف هستند اما واکنش هایی غیرمنتظره دارند. باید پاسخی برای این علامت سوال ها باشد یا اینکه بیننده همیشه منتظر می ماند تا یک جایی علامت سوال ها به جواب برسد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان