جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

بخش اجتماعی- پیرزنی اواسط مهرماه به پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اعلام کرد که درحال استفاده از دستگاه خودپرداز بانک بود که ناگهان مردی با تهدید سلاح سرد به او نزدیک شد و با گرفتن رمز کارتش، موجودی حساب را به کارتی دیگر منتقل کرد و متواری شد.

با توجه به نوع گزارش دریافتی رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه مأموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا اینکه سرقتی مشابه که بازهم مالباخته فردی سالخورده بود، به پلیس گزارش شد.

با توجه به شباهت هردو موضوع این احتمال که هردو سرقت از سوی یک فرد رخ داده باشد، قوت گرفت.

پی‌گیری‌های پلیس برای یافتن ردی از صاحب کارتی که مبالغ به آن واریز شده بود، فاش کرد این کارت متعلق به فردی بلامکان است که اگرچه کارت به نام او صادر شده اما به سارق اجاره داده شده است.

این‌گونه بود که شناسایی سارق سخت‌تر شد اما سرانجام مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی هویت متهم اصلی را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این فرد بعد از انتقال به پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌های انجام‌شده به سرقت از 25 زن و مرد سالخورده اعتراف کرد و گفت با شناسایی افراد سالخورده و تنها در مقابل دستگاه‌های عابربانک به آنان نزدیک شده و در فرصتی مناسب با تهدید چاقو اقدام به اخذ رمز کارت آنان کرده و موجودی حساب را به کارت اجاره‌ای واریز کرده است.

سرهنگ دوست‌علی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده است، اظهار کرد:‌ تحقیقات برای یافتن دیگر مالباختگان احتمالی درحال انجام است و متهم نیز در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان