پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از بازگشایی کتابخانه های عمومی استان با تمام ظرفیت ارائه خدمات خبر داد.

پریسا کرمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اقدام با توجه به واکسیناسیون عمومی و بهبود شرایط ایمنی جمعی در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران اعمال محدودیت های بهداشتی کتابداران کتابخانه های عمومی استان با ایجاد ۷۵ صفحه مجازی و برگزاری برنامه های فرهنگی در بستر این فضا میزبان۶۰ هزار نفر از علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی بوده و از محدودیت ها بعنوان فرصتی برای معرفی کتابخانه ها و خدمات آن ها بهره بردند.

کرمی یادآور شد: در دو سال گذشته این اداره کل به رغم اعمال محدودیت های بهداشتی بدلیل فراگیری بیماری کرونا و کاهش ظرفیت خدمت رسانی اطلاعاتی به مردم با پیش بینی اقدامات خلاقانه ای به تامین کتاب های مورد نیاز اعضاء ، پژوهشگران و عموم مردم ادامه دادند که اجرای طرح «کتاب دوخان» برای ارسال و بازگشت رایگان کتاب به درب منازل اعضای کتابخانه ها، اجرای طرح «لک لک کتاب» به منظور ارسال کتاب برای اعضای کودک، پیک کتاب و چندین طرح دیگر برای سهولت دسترسی مردم از این دست هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان