جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

گیلان امروز- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان ، تولید ، کشاورزی و صنعت را عمده مشکلات استان گیلان عنوان کرد و گفت: سفر رئیس جمهوری گامی مثبت برای لمس این مشکلات از نزدیک است و برای گیلان یک ضرورت محسوب می شود.

احمد دنیامالی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخلاف برخی اظهارات سفر استانی رئیس جمهوری نه تنها برای جریان بخشی به مسائل ضروری است ، بلکه حضور مقام ارشد رسمی کشور در میان مردم در شرایط سخت کنونی امیدوار بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سفرهای اخیر رئیس جمهور به چندین استان کشور دستورات مناسبی همگام با رفع مشکلات مردم از سوی ایشان صادر شد که امیدواریم اعضای کابینه با حساسیت ویژه ای پیگیر آنها باشند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به استقرار دولت جدید و انرژی مثبتی که در شروع بکار دولت ها وجود دارد امیدواریم هرچه سریعتر شرایط سفر رئیس جمهور به استان گیلان تسهیل شود تا هیات دولت از نزدیک در جریان مشکلات استان قرار گیرد.

وی سفر رئیس جمهور به استان گیلان را یک ضرورت برای حل مشکلات استان عنوان کرد و افزود : استان گیلان در بخش ها و حوزه های اشتغال جوانان، مدیریت آب، کشاورزی، صادرات ، زیرساخت ها و صنعت مشکلاتی عمیقی دارد که لازم و ضروری است رئیس جمهور از نزدیک به این مسائل رسیدگی کنند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر در حوزه های کسب و کار ، تخصیص منابع و ارائه تسهیلات پیگیری های لازم انجام نشود و اعداد و ارقام آن مورد توجه قرار نگیرد دسترسی به  اهدافمان در بخش اشتغال به طول خواهد انجامید .

به گفته دنیامالی استان گیلان از مواهب طبیعی و شرایط خاص محیط زیستی برخوردار است که با توجه به این مسائل باید به کسب و کار رونق بخشید و توجه عمیق تری به مسائل زیست محیطی داشت.

دنیامالی اظهار کرد: در بسیاری از موارد بی توجهی هایی به مسائل محیط زیست می شود که ما برآیندی از این مشکلات داریم مانند آنچه در بحث شیرابه ها و مشکلات تالاب بین المللی انزلی وجود دارد . با حل این مشکلات می توان  تا حدود زیادی از آسیب ها کاست و از سوی دیگر توجه به محیط زیست موجب می شود در راه اندازی کسب و کار شرایط بهتری داشته باشیم .

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخلاف تصور بسیاری، برجسته کردن مسائل محیط زیستی مانعی برای رونق کسب و کار و سرمایه گذاری و تولید نیست و دوستان باید با برخوردی عاقلانه شرایط را تسهیل کنند تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود .

دنیامالی همچنین خواستار سرعت بخشیدن به صدور مجوزها از سوی نهادهای ذیربط شد و افزود: این امر علاوه بر کاهش موانع پیش روی سرمایه گذاران از خروج فعالان اقتصادی به استانهای دیگر که شرایط بهتری برای آنها فراهم می کند ، می کاهد . 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان