چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
Wednesday, 24 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" در گفت‌وگو با  پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت‌ منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت چند روزه، سارق حین سرقت از یک منزل دستگیر شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق به 9 فقره سرقت منزل و 3 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد و اضافه کرد: سارق 30 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه‌دار است خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ در تامین امنیت یاری‌گر نیروی انتظامی باشند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان